Brev:
Torskerogn, laks og kylling
8. juni 2009
Alder:
6 mdr.
Torskerogn, laks og kylling
Hej Helen.
Nu er vi ved at få styr på døgnrytmen igen - så mange tak for hjælpen :)
Noah er nu blevet 6 mdr og godt igang med skemad 3 gange om dagen og amning derudover. Men jeg har et par spørgsmål ang fisk og kød:
Må han få torskerogn fra dåse i karfoffel/grøntsagsmosen? Vi spiser ofte laks tilberedt i ovnen - det må han vel gerne få. Og hvad med kylling - må han få fx brystkød (uden skind) fra en kylling tilberedt i ovnen?
Han har desværre fået konstateret børneeksem - men nu hvor han er 6 mdr skal vi så tage særlige allergi hensyn til hans kost?
Med venlig hilsen
Trille